MARKETING, SPRZEDA¯
- opracowywanie strategii rozwoju, (czyli wzrostu sprzeda¿y)- strategia zintegrowanej komunikacji marketingowej
- plany dzia³añ marketingowych,
- audyt marketingowy,
- audyt wzorniczy – badanie i rozwój innowacyjnych produktów w oparciu o projekt wzorniczy wykorzystuj±cych m.in. nowe technologie,
- strategia wzornicza – raport z przeprowadzonego audytu wzorniczego,
- doradztwo dla Startupów,
- propozycje mo¿liwych ¼róde³ zewnêtrznego finansowania dzia³alno¶ci eksportowej i instrumentów finansowych obni¿aj±cych ryzyko eksportowe,
- projektowanie: materia³ów reklamowych i promocyjnych, wzornictwo opakowañ, logotypów i marek produktowych,
- projektowanie stron internetowych (w tym aplikacji mobilnych),
- wyszukiwanie kontaktów z partnerami zagranicznymi,
- badanie marketingowe na rynku docelowym,
- analizy mo¿liwo¶ci eksportowych firmy itp.
Ceny us³ug doradztwa ustalane s± indywidualnie w zale¿no¶ci od zakresu prac.